امارات متحده عربی یکی از محبوب ترین و پردرآمد ترین مقاصد ما برای ارسال بسته و بار است. اصلی ترین چالشی که مسافران با آن روبرو میشوند ارسال بار به دبی است. منظور از بار همان وسایل شما و اسباب منزلتان است که شما میخواهید این اسباب را به دبی ببریدعلاوه بر این افراد یکسری از بازرگانان و تجار هم هستند که میخواهند محصول خود را به دبی منتقل کنند.
درحالت کلیارسال بار به دبی به دو صورت هوایی و دریایی امکان پذیراست. شما میتوانید برای ارسال بار به دبی به شرکت فردین تجارت با مدریت فردین مرادی تماس بگیرید و بامشاوران ما صحبت کنید.
در حالت کلی برای ارسال بار به کشور خارج 3 روش هوایی، زمینی، دریایی وجود دارد. همان طور که در بالا اشاره کردیم برای ارسال اثاثیه به دبی به دو روش هوایی و دریایی امکان پذیر است.
یکی از مزیت های ارسال بار هوایی به دبی بسیار سریعتر از روش دریایی است که می تواند یک انتخاب مطمئن و ایده ال برای افرادی باشد که نگران تحویل به موقع اثاثیه خود هستند. اما یکی از معایب آن هزینه حمل و نقل هوایی نسبتا بالاتر از حمل دریایی است اما با این حال یک شرکت حمل حرفه ای مثل فردین تجارت می تواند تا حد ممکن هزینه ها را برای شما کاهش بدهد.
در حالت کلی 4 خط هوایی قشم ایر، ایران ایر، ماهان و خط هوایی امارات در ایران وجود دارند که می توانند بار شما را به صورت مستقیم به فرودگاه DXB دبی حمل کنند.
بسیاری از محموله ها و کالاها بصورت حمل دریایی و داخل کانتینرهای به امارات فرستاده می شوند زیرا این روش ارزان تر از روش هوایی است ولی زمان بیشتر طول میکشدتا بار به دست شما در دبی برسد. البته این نکته را در نظر بگیرید که این روش بیشتر برای بارهای بالای 2 تن استفاده میشود و برای بارهای کمتر از این حمل هوایی مناسب تر است. حمل بار دریایی به دبی توسط خط جمهوری اسلامی و از Nvocc ها انجام می گیرد.
مهمترین و بزرگترین بندر امارات جبل علی می باشد که بسیاری از بارها از ایران به این بندر می رود.
به طور کلی چه مسافرهستید و میخواهید لوازم شخصی تان را به دبی ببرید و چه بازرگان هستید و قصد ارسال کالا و محصول به امارات را دارید باید چند تا کار را انجام دهید که این کار ها شامل:
اولین اقدام شما برای ارسال بار به دبی این است که با یک شرکت معتبر تماس بگیرید تا از آن ها برای ارسال بارتان به دبی کمک بگیرید و با آن ها مشورت کنید.
اگر میخواهید هزینه ارسال بار به دبی را برای خودتان مشخص کنید باید وزن و حجم بارتان را بدانید. کارشناسان ما با توجه به حجم دقیق بار یکی از روش های ارسال بار به دبی را به شما پیشنهاد میدهند.
یکی از اقداماتی که شما باید انجام بدهید بسته بندی بارهایتان قبل از انتقال آن به دبی است زیرا اگر بسته بندی اثاثیه شما درست و اصولی نباشد امکان دارد در هنگام جابه جایی آسیب هایی به آن ها وارد شود پس بهتر است تمامی وسایلتان را بسته بندی کنید. شما میتوانید برای بسته بندی اثاثیه خود به دبی با شرکت ما تماس بگیرید.
روند جوازبار هم میتواند توسطخود مالک انجام شود و هم میتواند توسط شرکت باربری انجام شود. روند انجام دادن مراحل گمرکی شامل:
1. پر کردن فرم ارسال بار و دادن آن به مسئول گمرک
2. پر کردن لیست محتویات بار که باید در آن تمامی جزئیات کالا و بسته های را مشخص بکنید.
3. پس از اینکه ارزیاب گمرک بار و لیست کالاهای شما را بررسی کرد آنها را مهر و تایید می کند و به شما برای ورود بارتان به سالن فریت مجوز می دهد.
4. بعد از آن بار شما وزن شده و یک رسید به شما داده می شود
5. پرداخت هزینه باسکول
6. کلیه مدارک را به قسمت پذیرش ببرید تا برگه جواز صادر شود. در این مرحله باید 2 نسخه از جواز را حتما تحویل بگیرید.
7. مراجعه به ارزیاب و مهر کردن هر دو برگه جوازالزامی است.
8. تحویل یک نسخه از برگه جواز به بخش فریت
9. جواز امضا شده توسط ارزیاب را به قسمت درب خروج برید و پس از بررسی نهایی مهر و امضای نهایی را بگیرید.
10. مراجعه به شرکت حمل بار هوایی و صدور بارنامه.
11. به واحد مالی بروید و برگه های توزین را مهر کنید.
12. کار شما تمام می شود و واحد پذیرش بارنامه و تگ ها را چک کرده و شما را در صف XRAY قرار می دهد.
دقت داشته باشید که تمامی این کار ها باید تا قبل از ساعت 2 ظهر انجام شود.
هزینه ارسال بار به دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. حجم بار، روش که انتخاب میکنید، خط هوایی، نوع کشتی و... از جمله دلایل تاثیر گذار بر روی هزینه ارسال بار به دبی است.
تمامی کسانی که میخواهند وسایل خود را به کشور دبی ببرند باید قوانینی را رعایت کنند این قوانین شامل:
· کالا و اثاثیه شما دست دوم باشد.
· باید ثابت کنید که خارج از دبی زندگی کرده اید.
· تمامی مدارکی که ثابت کند شما در دبی زندگی میکنید.
· حجم لوازم خانه باید به مقداری باشد که برای پر کردن یک خانه باشد نه بیشتر.
· اصل بارنامه
· لیست بسته بندی اثاثیه شما
· کپی پاسپورت شما
· ترقه
· داروهای ممنوعه
· شمشیر، خنجر
· مواد مخدر
· سلاح گرم
· مواد غذایی با حجم زیاد
· وسایل قمار
شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.
مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم. ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.ما در مرکز پوست و مو، لیزر آلا درمان های پیشرفته لیزر ، لیزر موهای زائد ، اقدامات زیبایی نوآورانه ، تزریق ژل لب ، تزریق جوان کننده و پیشگیری از پیری پوست و درمان چین و چروک با بوتاکس و سایر تعدیل کننده های عصبی ، احیای صورت ، لایه برداری شیمیایی و…
از تجهیزات این مرکز میتوان به دستگاههای زیر اشاره کرد:
بسیاری از بیماری ها وجود دارند که حتما باید از فرد بیمار مراقبت شود اما خو افراد زیادی نمیتوانند از بیمار خود نگهداری کنند از طرفی هم بستری کردن آنها در بیمارستان هزینه ی بالایی دارد. بیماری هایی همچون بیماری سکته ی مغزی، بیماری آلزایمر، بیماری پارکینسون، بیماری MS و... از جمله مریضی هایی هستند که نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. نمیتوان این افراد را با وجود بیماری هایی که ذکر شد در خانه تنها گذاشت به عنوان مثال تنها گذاشتن افرادی که دچار بیماری آلزایمر هستند ممکن است خطراتی چون بازگذاشتن گاز، فراموشی آدرس خونه و... را در پی دارد برای همین استخدام پرستار بیمار میتواند باعث میشود علاوه بر راحتی بیمار در خانه، اعضای خانواده هم احساس آرامش بکنند.
شرکت چتر فیروزه ای یک دفترکار معتبر در زمینه ی استخدام پرستار بیمار است شما میتوانید برای استخدام پرستار بیمار با شرکت ما در کرج تماس بگیرید.
به دلیل وجود انواع بیماری ها همچون پرستار بیمار قلبی، پرستار بیمار سرطانی و... نمیتوان قیمت ثابتی تعیین کرد اما شما با اعتماد به شرکت چتر فیروزه ای میتوانید علاوه بر استخدام پرستار بیمار با تجربه و مهربان، هزینه ی کم تری نسبت به بیمارستان پرداخت کنید. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما صحبت کنید و با آن ها راجب مریضیه بیمارتان به طور رایگان صحبت کنید.
هزینه ی استخدام پرستار چقدر است؟ | هزینه ی استخدام بیمار با توجه به نوع بیماری و خدماتی که میخواهید انجام شود تعیین میشود برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. |
چگونه میتوان با شرکت چتر فیروزه ای ارتباط برقرار کرد. | با تماس به شماره ی زیر ۰۲۶۳۲۲۸۱۹۴۹ |
آیا در صورت نیاز میتوان پرستار را تغییر دارد؟ | بله در صورت نارضایتی شما میتوانید پرستار را تغییر بدهید. |
اگر قصد استخدام یک یا چند پرستار برای مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل را دارید باید به مراکز درمانی معتبر و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنید.
در این مراکز پرستاران مجرب با عبور از فیلترهای مهارتی و رفتاری و اخلاقی و تایید نهایی به خانواده ها معرفی می شوند.
لازم به ذکر است که برای استخدام پرستار در منزل به نکاتی توجه کنید که شامل :
بسیاری از خانواده ها نمیتوانند به طور شبانه روزی یا 24 ساعته از فرد بیمار خود مراقبت کنند همچنین ممکن است در طول شبانه روز اتفاقی برای بیمار بی افتد و شما به دلیل نداشتن تجربه ی کافی ممکن است کار اشتباهی انجام دهید برای همین استخدام پرستار بیمار به صورت شبانه روزی میتواند در امر مراقبت از بیمار شما کمک کند.
بعضی از افراد امکان دارد به دلایل سرکار یا کار داشتن به صورت ساعتی یا موقت از خانه خارج شوند برای همین امکان دارد پرستار بیمار را به صورت ساعتی یا موقت بخواهید که شما میتوانید شما میتوانید با شرکت چتر فیروزه ای برای استخدام پرستار بیمار ساعتی یا موقت تماس بگیرید.
یکی از بیماری هایی که باعث مرگ و میر، ناتوانی جسمانی و... در جهان میشود بیماری سکته ی مغزی است. همان طور باید بدانید ما انواع سکته ی مغزی داریم که شامل:
پس یکی از بیماری هایی که نیاز به مراقبت و نگهداری دارن بیماری سکته ی مغزی است که شما میتوانید با استخدام بیمار سکته ی مغزی از بیمار خود مراقبت کنید. مهم ترین نکته از بیمار سکته ی مغزی توجه به رفتار فرد بیمار پس از سکته و بررسی وضعیت او در دوران بهبودی است که پرستاران چتر فیروزه ای همه این علائم را برای شما میگویند تا از حال بیمارتان با خبر باشید.
سرطان یکی از بیماری هایی هست که امکان دارد هر فردی آن را بگیرد برای همین این افراد نیاز به مراقبت و نگهدار ویژه ای دارند که پرستار بتواند علاوه بر روحیه، از او مراقبت و نگهداری کند. استخدام پرستار بیمار سرطانی یکی از کار هایی است که بسیاری از افراد برای روند بهبود برای بیمارشان انجام مییدهند شما میتوانید برای استخدام پرستار بیمار سرطانی با شرکت چتر فیروزه ای در کرج تماس بگیرید.
هرگاه در رگی از رگهای خون رسان قلب یا مغز گرفتگی ایجاد شود رگ مسدود شده و خون رسانی آن متوقف می شود این توقف خون رسانی باعث وارد آمدن آسیب شدید به عضله قلب یا سلولهای مغز در اطراف رگ مسدود شده میشود به این آسیب دیدگی عضله قلب یا مغز ، سکته (انفورکتاس) میگویند. سکته ی قلبی از جمله بیماری هایی است که نیاز به استخدام پرستار دارد برای همین شما میتوانید با شرکت چتر فیروزه ای تماس بگیرید و یک پرستار حرفه ای استخدام کنید.
یکی از بیماری هایی که نیاز به استخدام پرستار دارد بیماری آلزایمری است این بیماری باعث میشود فرد به مرور زمان حافظه ی کوتاه مدت خود را از دست بدهد بعد از تشدید این بیماری فرد اعضای خانواده، دستشویی کردن و.... را فراموش میکند برای همین این نوع بیماری نیاز یه یک پرستار دارد تا علاوه بر مراقبت از بیمار با او بازی های فکری انجام دهد تا بتواند تا حدی جلوی این بیماری را بگیرد.
پرستاران پارکینسون به دلیل لرزش های حاصل از این بیماری عصبی و تنظیم دارو برای مدیریت علائم آن نقش مهمی در مراقبت از افراد مبتلا ایفا می کنند. بیماری پارکینسون می تواند وضعیت افرادی را که این بیماری درآن ها پیشرفت می کند را آسیب پذیرتر کند و به عنوان افرادی که برای مدت طولانی زندگی می کنند، تغییرات بالینی در این گروه از بیمار بارز تر است. تجویز مکمل در حال حاضر به طور گسترده ای برای بیماران مبتلا به پارکینسون استفاده می شود. بنابراین مجموعه چتر فیروزه ای با ارائه خدمات پرستاری به خصوص پرستار بیمار در منزل برای بیماری پارکینسون خدمتی مقرون به صرفه را تضمین می کند و توانایی ارائه بخش های کامل مراقبت، که نشان دهنده نقش گسترده پرستار کارآزموده است را نشان می دهد.
پرستاران بیمار ICU و CCU وظایفی دارند که ما در مقاله برای شما گفته ایم.
همان طور که گفتیم بسیاری از خانواده ها نمیتوانند از بیمار خود نگهداری و مراقبت کنند از طرفی هم به دلیل هزینه ی بالای بیمارستان ها نمیتوانند آن ها را آنجا بگذارند. برای همین استخدام پرستار بیمار یکی از بهترین گزینه ها هست تا بتوانید با هزینه ی کم از بیمار مراقبت و نگهداری شود. استخدام پرستار بیمار مزیت هایی دارد که شامل:
پارتیشن جدا کننده و تقسیم کننده فضای یک واحد است که انواع، ساختار و کاربردهای مختلفی دارند. هدف اصلی برای استفاده از پارتیشن ها، جدا کردن محیط و بهره مندی بیشتر از فضا می باشد. مراحل ساخت پارتیشن ها آسان تر و نصب راحت تری نسبت به دیگر روش های جداکننده همچون دیوارها دارند. استفاده از پارتیشن مزایای بسیاری دارد و در مقابل پرداخت هزینه کمتری را نیز شامل می شود.
پارتیشن ها دارای انواع مختلفی هستند. یکی از پر طرفدارترین نوع این نوع از پارتیشن ها، پارتیشن ام دی اف است. طراحی این سبک از پارتیشن با استفاده ترکیبی از شیشه و ام دی اف زیبایی و جذابیت بسیاری به فضای محیط می بخشد. در این مقاله از وب سایت چوبافرم قصد داریم تا به پارتیشن ام دی اف بپردازیم و مزایا و عوامل موثر در انتخاب این نوع از پارتیشن را بررسی نماییم.
ام دی اف جزو فرآورده های چوبی محسوب می شود. در واقع MDF یک نوع تخته فیبر است که چگالی آن در حد متوسط است و از لحاظ استحکام و طول عمر در شرایط ایده آلی قرار دارد. ام دی اف از لحاظ هزینه بسیار مناسب است و برای ساخت پارتیشن ام دی اف دوجداره و پارتیشن ام دی اف تک جداره از این متریال استفاده می شود.
پارتیشن ام دی اف خصوصیت هایی دارد که شامل:
پارتیشن اداری ام دی اف MDF یکی از محبوب ترین پارتیشن ها در فضای اداری همچون ادارات، مدارس، سالن های اجتماع، سازمان ها و.. می باشد. در فرآیند ساخت این نوع از پارتیشن از ترکیب شیشه و ام دی اف استفاده شده است به گونه ای که که فریم و قاب پارتیشن از ام دی اف ساخته شده و قسمت های داخل فریم با شیشه پوشانده می شود.
با توجه به تنوعی که در طرح و رنگ پارتیشن ام دی اف وجود دارد این امکان فراهم شده است تا برای زیباسازی دکوراسیون هر فضایی اعم از مدرن و کلاسیک نیز کاربرد داشته باشد.
پارتیشن ام دی اف انواع مختلفی دارد که شامل:
هر کدام از این نوع پارتیشن های ام دی اف مزیت هایی برای خود دارند که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا میشویم. شما میتوانید برای خرید انواع پارتیشن ام دی اف با شرکت چوبافرم تماس بگیرید و با مشاوران ما سخن بگویید.
پارتیشن دو جداره ام دی اف در محیط کاری و ادارات به دلیل سروصدایی که در این مکان ها وجود دارد و کارمندان احساس نیاز بیشتری به تمرکز در کار خود دارند بسیار پرکاربرد است.
بهترین گزینه ای که می تواند عایق صدا باشد و در نتیجه سبب افزایش دقت کارمندان شود، پارتیشن های ام دی اف دوجداره است. این نوع از پارتیشن ها از لحاظ طرح و رنگ دارای تنوع بسیاری هستند. در مقابل پارتیشن های دو جداره از نظر ساخت و نصب، زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهند و جابجایی سخت تری نیز دارند.
دارای داکت برای عبور کابل های برق، تلفن، و سایر موارد تاسیساتی
عدم رسانایی برق و اتصال بدنه
قابلیت استفاده از پارتیشن دوجداره MDF با شیشه سند پلاست، شیشه ساده و طلق پلی کربنات که ۹۲ درصد شفافیت داشته و ضد ضربه هستند.
عدم اتصال به زمین
هزایستایی و استقامت
سهولت شست و شو
اختلال و حواس پرتی کمتر
زیبایی دو چندانی به محیط کاری شما می بخشد
استفاده از این پارتیشن معایبی دارد که شامل:
پارتیشن ام دی اف دوجداره دو قسمتی به پارتیشن گفته میشود که دارای استراکچر آلومینیومی است و پر کننده ای آن صرفا از ام دی اف تشکیل شده است که به درخواست مشتری توسط تراورس به دو قسمت تقسیم میشود. ارتفاع این پارتیشن از 200 تا 300 سانتی متر قابل اجرا است.
این پارتیشن ها قابلیت عبور کابل و استفاده از انواع پرکننده ها از جمله شیشه ای ام دی اف، آلومینیوم، پنل های دیکوراتیو و کلیه ی پرکننده هایی که ضخامل آن ها 6 میلی متر است قابل اجرا است. این پارتیشن به دلیل دوقسمتی بودن بیشتر در ادارات از آن استفاده میکنند.
در این پارتیشن شما میتوانید از انواع شیشه ها از جمله شیشه های رنگی، شیشه های مات، شیشه های سندبلاست مات و... استفاده کنید و هم چنین میتوانید از پرده های کرکره در این پارتیشن ها استفاده کنید. شما میتوانید برای خرید پارتیشن دوجداره ام دی اف دو قسمتی با شرکت ما تماس بگیرد و برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما صحبت کنید.
پارتیشن تک جداره پروسه ساخت و نصب آسان تری نسبت به دوجداره دارند. این نوع پارتیشن عایق خوبی برای صدا نیست و نمی توان از آن انتظار داشت که صداهای موجود در محیط کار را به سایر بخش ها منتقل نکند. این نوع از پارتیشن از لحاظ طرح و رنگ تنوع چندانی ندارد اما در مقابل با توجه به اینکه از مواد اولیه کمتری در زمان ساخت استفاده شده است در مقابل قیمت پایین تری دارد.
به راحتی و خیلی سریع نصب میشود.
هزینه کمتری دارد.
طرح ها و رنگ های متنوعی دارد.
مونتاژ سریعی دارد.
هنگام انتخاب نوع پارتیشن، یکی از مهم ترین نکات قیمت آن است. با توجه به این امر که پارتیشن MDF هم در فضاهای اداری و هم منازل کاربرد فراوانی دارد و از تنوع در طرح و رنگ برخوردار است، از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب می باشد.
فاکتورهایی در تعیین هزینه نهایی پارتیشن ام دی اف تاثیرگذارند همچون نوع پارتیشن ام دی اف اداری یا منازل، ابعاد مورد نظر، نوع یراق آلات، حمل و نقل، نصب و دیگر موارد نیز تاثیر گذارند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیرامون هزینه پارتیشن شیشه ای دوجداره، با کارشناسان چوبافرم در ارتباط باشید.
در ادارات و سازمان ها به منظور جداسازی و اختصاص فضا برای کارمندان از پارتیشن ها استفاده می شود. پارتیشن اداری ام دی اف بهترین گزینه برای طراحی داخلی یک محیط اداری می باشد. این نوع از پارتیشن علاوه بر اینکه به فضای محیط زیبایی و جذابیت فوق العاده ای می بخشد، سبب می شود تا کارمندان نیز از آرامش بیشتری برخوردار شوند. شما میتوانید هر کدام از نوع های پارتیشن از جمله پاریشن تک جداره، پارتیشن دو جداره، پارتیشن دو جداره ام دی اف دو قسمتی و... را در اداره خود استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، حریم خصوصی برای کاکنان خود ایجاد کنید. قیمت پارتیشن ام دی اف اداری به دلایلی نمیتوان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد این دلایل عبارتند از:
به 3 دلیلی که در بالاذکر شد نمیتوان برای پارتیشن ام دی اف اداری قیمت مشخصی تعیین کرد اما شما میتوانید با خرید از یک شرکت معتبر و با سابقه این پارتیشن را با قیمت ارزان تر از بازار خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شرکت ما تماس بگیرید.
به منظور زیبا سازی و استفاده بهینه از فضای منزل، پارتیشن ها اولین و بهترین گزینه می باشند. تنوع در سبک، طرح و رنگ های پارتیشن های ام دی اف سبب شده تا استفاده از آن در منازل وسعت چشمگیری داشته باشد. هم چنین از لحاظ کیفیت و وزن در شرایط ایده آلی قرار دارند.
قیمت مناسب به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها
سهولت در نصب
امکان تغییر ساختار پارتیشن ها پس از تولید و حتی پس از نصب
زمان تولید کوتاه تر به نسبت پارتیشن آلومینیومی و سایر متریال ها
وزن کمتر پارتیشن ام دی اف به نسبت سایر متریال ها
امکان انتخاب رنگ و طرح های مختلف و ایجاد هارمونی با محیط
امکان ایجاد تنوع بیشتر در طرح ظاهری پارتیشن ها
یکی از مهمترین کارایی پارتیشن ام دی اف که تا الان حتما با آن آشنا شدید جداسازی فضا و استفاده ی بهتر از محیط است. چوب ام دی اف نوعی فیبر چوبی است و اگر شما بخواهید در پارتیشن از آن استفاده کنید تا زیبایی بی نظیری به محیط اداری یا منزل بدهد نیاز به برش دارد. در حالت کلی اجرا و نصب پارتیشن به دلیل استفاده از شیشه نیاز به یک فرد متخصص است تا بتواند به بهترین شکل این پارتیشن را در اداره و یا منزل شما پیاده سازی کند برای همین بهتری است برای اجرا و نصب پارتیشن از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید تا آسیبی به پارتیشن شما وارد نشود. شما میتوانید برای نصب پارتیشن ام دی اف و انواع آن با شرکت چوبافرم تماس بگیرد تا افراد متخصص و با تجربه را به محل مورد نظر شما برای اجرای آن بفرستد.
پارتیشن اداری به معنی جدا کننده یا تقسیم بندی فضاهای بزرگ به فضاهای کوچک است که امروزه در بیشتر ادارات از پارتیشن استفاده میکنند اما این به این معنی نیست که نمیتوان در منزل، رستوران و دانشگاه از پارتیشن استفاده کرد. شما میتوانید پارتیشن را برای تمامی مکان ها استفاده کنید و از زیبایی که به مکان شما میدهد لذت ببرید.
استفاده از پارتیشن اداری باعث میشود شما علاوه بر زیبایی، حریم شخصی برای کارکنان خود ایجاد کنید. انواع پارتیشن شیشه ای داریم که شما با توجه به محیط کار و علاقه ی خود یک کدوم از پارتیشن های اداری را انتخاب میکنید. پارتیشن اداری دوجداره، پارتیشن اداری تک جداره، پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن اداری آلومینیوم، پارتیشن اداری ام دی اف از جمله پارتیشن های اداری هستند که ما در این مقاله هرکدام را برای شما توضیح داده ایم تا با خواندن آن ها پارتیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید.
یکی از شرکت های معتبر با 15 سال سابقه در زمینه ی طراحی و تولید پارتیشن اداری شرکت پارتیشن پادیز است که شما میتوانید برای خرید انواع پارتیشن اداری که در بالا ذکر شد و خواندن آن ها با شرکت ما تماس بگیرید.
انواع پارتیشن
استفاده از پارتیشن اداری به دلیل تقسیم بندی فضاها میتوان از این پارتیشن تمام محیط های اداری استفاده ی بهینه کرد. شما با انجام پارتیشن اداری میتوانید یک حریم خصوصی برای کارمندان خود ایجاد کنید تا راحت تر و با آرامش بیشتری به کار های خود برسند.
پارتیشن اداری به صورت ثابت و محترک ساخته میشود البته همان طور که گفتیم از نظر ساختار به صورت های مختلفی تقسیم میشود.
انواع مختلف پارتیشن اداری در شرکت پارتیشن پادیز تولید و طراحی میشود که در این سایت انواع پارتیشن را برای شما خواهیم گفت.
پارتیشن اداری تک جداره
اگر شما محیط کوچکی در اختیار دارید و فکر یا تصور میکنید که نمیتوانید از پارتیشن برای محل کار خود استفاده کنید این فکر کاملا اشتباه است زیرا پارتیشن اداری تک جداره برای مکان هایی که کوچک هستند هم میتواند بکار برود اما این به این منظور نیست که این پارتیشن بیشتر در فضاهای کوچک استفاده میشود بسیاری از شرکت ها از این پارتیشن در فضاهای بزرگ استفاده میکنند. برای نصب این پارتیشن حتما نیاز به یک نگهدارنده یا ستون است که بتوانید این پارتیشن را نصب کنید. این پارتیشن به 2 صورت در بازار عرضه میشود که شامل:
پارتیشن اداری تک جداره 6 میل
پارتیشن اداری تک جداره 16 میل
استفاده از این پارتیشن علاوه بر حفظ حریم خصوصی کارکنان، به دلیل استفاده از شیشه باعث حفظ نور و روشنایی محیط اداره میشود. این پارتیشن میتواند با انواع دیگر ترکیب شود تا زیبایی بهتری به اداره شما بدهد. پارتیشن اداری ام دی اف، پارتیشن اداری آلومینیوم، پارتیشن اداری شیشه ای از جمله پارتیشن هایی هستند که میتوانند با این پارتیشن ترکیب شودند.
پارتیشن اداری دو جداره نوعی از پارتیشن اداری است که بیشتر در اداراتی که فضای بزرگ تری دارند استفاده میشود. این پارتیشن از دو شیشه ی به فاصله ی کم ساخته شده است که به همین دلیل میتوان از پرده ی کرکره ای در این پارتیشن استفاده کرد. نصب این پارتیشن به دلیل مقاومت بالا تر نسبت به پارتیشن اداری تک جداره دیگر نیازی به ستون یا نگهداره نیست و روی زمین متصل میشود. قیمت این پارتیشن نسبت به پارتیشن اداری تک جداره بالاتر است.
شما میتوانید در این پارتیشن کابل های سیستم یا کابل های شبکه را توسط پنل هایی که باز است عبور بدهید و از آن ها استفاده کنید. البته این نکته رو هم در نظر بگیرید که ممکن است پارتیشن اداری دوجداره برای محل کار شما مناسب نباشد شما میتوانید با شرکت پادیز برای خرید این نوع پارتیشن تماس بگیرید تا کارشناسان پارتیشن پادیز با تعیین وقت قبلی به محل کار شما بیایند.
پارتیشن اداری ام دی اف
پارتیشن اداری ام دی اف به دلیل مقاومت بالا، ارزان تر نسبت به دیگر پارتیشن ها محبوبیت زیادی دارد علاوه بر این ها در این پارتیشن به دلیل استفاده از چوب های ام دی اف بسیار سبک بوده و دارای طرح و رنگ های مختلفی است که شما میتوانید هرکدام از آن ها را خریداری کنید. این پارتیشن ها به دلیل استفاده از چوب های ام دی اف بسیار سبک تر از نوع های پارتیشن های اداری هستند. شما میتوانید از شیشه های مات، رنگی و یا حتی از پارتیشن اداری تک جداره یا دوجداره در پارتیشن اداری ام دی اف استفاده کنید که زیبایی بینظیری به محل کار شما میدهد.
پارتیشن اداری آلومینیوم
پارتیشن آلومینومی یکی از محبوبترین پارتیشن هایی است که در بسیاری از ادارات از آن استفاه میکنند زیرا رنگ آنودایز از رنگی با کیفیت بالا برخوردار است به همین دلیل باعث زیباتر کردن محیط اطراف می شود. این پارتیشن میتواند با پارتیشن اداری ام دی اف، پارتیشن اداری تک جداره آلومینیومی، پارتیشن اداری دوجداره آلومینیوم ترکیب شود.
این پارتیشن به 3 نوع تقسم میشود که شامل:
پارتیشن اداری آلومینیوم 6 میل
پارتیشن اداری آلومینیومی 16 میل MDF
پارتیشن اداری آلومینیومی 16 میل لترون
حواستان به این نکته باشد که پارتیشن اداری آلومینیومی رنگ پروفیل هاش به دو صورت رنگ پودری کوره ای و رنگ به شیوه ی آنادایز انجام میشود که شیوه ی آنادایز مقاومت بیشتر دارد و همانطور قیمت بیشتر هم نسبت به رنگ کوره ای دارد.
شما میتوانید برای خرید این پارتیشن با شرکت پارتیشن پادیز تماس بگیرید و با مشاوران ما به طور رایگاه صحبت کنید.
پارتیشن اداری شیشه ای
پارتیشن اداری به دلیل استفاده از شیشه باعث حفظ روشنایی و نور در محیط کار میشود برای همین در بیشتر ادارات از این پارتیشن استفاده میشود. پارتیشن اداری شیشه ای ممیتوان با انواع پارتیشن ها پارتیشن اداری آلومینوم، پارتیشن اداری ام دی اف و... ترکیب شود و علاوه بر حریم خصوصی، زیبایی به محل کار شما بدهد. قیمت این پارتیشن ها را به دلیل ترکیب آن ها با انواع پارتیشن ها که ذکر شد نمیتوان تعیین کرد چون هرکدام از آن ها قیمت جداگانه ای دارند برای همین شما میتوانید با کارشناسان ما به طور رایگان صحبت کنید.
کدام نوع پارتیشن را خریداری کنیم؟
هرکدام از این پارتیشن هایی که ما در بالا گفیم مزیت خود را دارند که شما با توجه به محیط کار خود آن ها را انتخاب میکنید مثلا اگر محیط کار کوچکی دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از پارتیشن اداری تک جداره است. انتخاب بهترین نوع پارتیشن بستگی به محیط کار و سلیقه ی شما دارد. شما میتوانید برای مشاوره با شرکت پارتیشن پادیز تماس بگیرید.
نصب پارتیشن شیشه ای
به دلیل استفاده از شیشه در پارتیشن باید از افراد ماهر برای نصب پارتیشن کمک بگیریم چون اگر ازفرد عادی برای نصب پارتیشن کمک بگیریم ممکن است خساراتی داشته باشد که نتوانید هزینه ی خرید دوباره ی آن را پرداخت کنید برای همین شما میتوانید با شرکت پارتیشن پادیز برای نصب پارتیشن تماس بگیریید تا شرکت ما نصاب های ماهر خود را به محل کار شما بفرستد.
قبل از خرید پارتیشن ها برای اداره خود باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین پارتیشن اداری را انتخاب کنید.
· هزینه: قبل از خرید شما باید بودجه ی خود را مشخص کنید تا به وسیله ی هزینه ی خود بتوانید پارتیشن اداری را بخرید.
· انواع پارتیشن: شما با تحقیق انواع پارتیشن و مزیت های آن ها میتوانید انواع پارتیشن را بشناسید و بهترین نوع پارتیشن را برای محل کار خود انتخاب کنید.
· خرید پارتیشن اداری از یک شرکت معتبر: شما باید برای خرید پارتیشن اداری از یک شرکت با سابقه خریداری کنید.
مزیت های استفاده از پارتیشن اداری
پارتیشن در بسیاری از مکان ها از جمله ادارات، منازل، رستوران و دانشگاها استفاده میشود حالا نصب این پارتیشن ها 10 مزیت دارد که شامل:
استفاده از پارتیشن اداری مزیت هایی دارد که شامل:
1. تنوع در طراحی و ساخت
2. تقسیم بندی فضا و استفاده بهتر از آن
3. هزینه بصرفه
4. قابلیت جابه جایی
5. عایق صدا
6. روشنایی بیشتر محیط
7. افزایش زیبایی محیط
8. مقاومت بالا
9. حریم خصوصی برای کارکنان
10. تعامل با محیط و کارکنان
هزینه ی خرید پارتیشن اداری
پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد که ما هرکدام را برای شما توضیح داده ایم تا در صورت خرید دقت بیشتر کنید برای همین نمیتوان قیمت ثابتی برای پارتیشن اداری تعیین کرد به عنوان مثال قیمت پارتیشن اداری ام دی اف نسبت به قیمت پارتیشن اداری آلومینوم متفاوت است و بالعکس.